❤NEW YEAR, NEW ME❤

by - נובמבר 19, 2018


היי לידייס!

כמה פעמים אמרתן לעצמכן "השנה אני אתחיל מחדש, אני אשיג את כל המטרות שלי" אבל הנה השנה החדשה מתחילה, ואנחנו באמת באמת מתחילות את הדרך בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו והנה -משהו שם באמצע נתקע...
זה לא קל- תמיד יותר קל להגיד אני אצליח אבל הרבה יותר קשה ליישם.
אז עם זאת שזה לא קל אנחנו צריכות לעשות את מירב המאמצים בכדי להצליח- 
לא סתם הצבנו לעצמנו את אותן המטרות. זה באמת משהו שאנו זקוקות לשינוי בו כדי להיות יותר מאושרות, כדי להרגיש יותר טוב עם עצמנו, כדי לשפר ולהשתפר. 


אז קודם כל תתחילו להשיג את המטרות עוד לפני תחילת השנה החדשה.
לא- לא התבלבלתי בתאריך פרסום הפוסט, אני יודעת שיש לנו עוד חודש וחצי לשנת 2019.
אבל עכשיו כשאנחנו חודש לפני תחילת השנה האזרחית החדשה- למה שלא נתחיל את השינוי מעכשיו? למה לחכות למחר בשביל משהו שניתן להתחיל היום? 
בואו נודה בזה, שנה חדשה היא סוג של "תירוץ" כדי להתחיל בשינוי. 

תתחילו בקטן.
אתן רוצות להתחיל להתאמן באופן קבוע? תתחילו עם אימון קטן של פעם בשבוע 
אתן רוצות להתחיל לחסוך יותר כסף? תפתחו תכנית חסכון בבנק עם סכום קטן
אתן רוצות להתחיל לאכול בריא? תתחילו מלהוריד דברים מתוקים שאתן לא באמת חייבות מהתפריט היומיומי שלכן
וכן הלאה.. 
אל תתייאשו מזה שאתן לא רואות תוצאות מהר , תתמידו ותראו שעם הזמן תתחילו לתת מעצמכן יותר.
בתור אחת שמאוד אוהבת לתכנן מראש אני חושבת שדווקא במקרה כזה זה משהו שעוצר אותי. כשאני רואה מולי תכנית פעולה לטווח ארוך זה מלחיץ אותי ואני נוטה להפסיק עם זה, אז אם גם אתן כמוני אל תתכננו- כל משימה שהצבתן לעצמכן- תתחילו בקטן אבל העיקר תתחילו!

תקבלו השראה.
אני מאוד אוהבת כשהכל ויזואלי מולי בצורה כלשהי: בין אם זה רשימות ביומן שלי, תמונות השראה, לוחות השראה וכו'..
כמו שאומרים שאוכלים עם העיניים.. 
כשזה ייראה אמיתי ובעל השגה תהיה לכן יותר מוטיבציה בכדי להגיע למטרה ופשוט לעשות את זה. 

תאמינו בעצמכן, תהיו אמיצות.
להאמין בעצמך זה לא קל בכלל.
אני אישית מאוד ביקורתית כלפי עצמי (מה לעשות.. מזל בתולה) מה שגורם לי הרבה פעמים לוותר על מה שאני רוצה להשיג..מרוב מחשבות אני מאבדת את עצמי וסוטה מהמטרות שהצבתי לעצמי.
תזכרו שזה לא בלתי אפשרי- הכל אפשרי אם רק תרצו. 
תאמינו בבן אדם שאתן רוצות להיות ואל תפחדו לעשות את הצעד הראשון. 



אני מאחלת לכן שתשיגו כל מטרה שתציבו בפני עצמכן, בין אם מדובר במטרה לשנה החדשה, ליום חדש שמגיע או כי סתם החלטתן שבא לכן שינוי. 



 ❤ xoxo 
Lady B

You May Also Like

8 comments

  1. פוסט מעורר השראה ומוטיבציה! תכלס אני כל תחילת שנה עורכת רשימת יעדים ולא מתמידה מספיק בכדי באמת ליישם אותם. אין שום סיבה לא להתחיל כבר ברגע זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם הייתי ככה (ועדיין בהרבה מצבים..) אבל שמתי לב שהשנה השגתי לפחות חלק מהיעדים שהצבתי לעצמי בזכות מה שציינתי. שמחה שקיבלת השראה ואמן שתשיגי את כל מטרותייך❤

      מחק
  2. אהבתי את הטיפ של להתחיל בקטן! ובכלל, פוסט מלא השראה ומוטיבציה!

    השבמחק
  3. השראה היא חלק חשוב מהתהליך.
    לי מאוד עוזרות רשימות מיקוד. פתאום הכל נהייה יותר ברור

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי כמה שיותר רשימות יותר טוב!

      מחק
  4. כתבה חשובה ביותר !!!! אימצתי לעצמי לגמריי

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת ומקווה שיעזור לך להגשים את מטרותייך!

      מחק