❄ היום החורפי המושלם ❄

by - נובמבר 23, 2018

היי לידייס!

ריח של גשם, כוס של שוקו חם עם מרשמלו, התכרבלות בשמיכת הפוך, נרות אווירה ריחניים ופיג'מות חמימות..
זה רק חלק מהדברים שאני כל כך אוהבת בחורף.
יש כאלה שיראו בחורף כחיסרון, אבל אני באמת לא חושבת שיש דרך להתאכזב מבואה של העונה הקרירה עם הטיפים הבאים ליום החורפי המושלם!
כי בואו נודה בזה- בישראל אין לנו באמת חורף אמיתי, אז בואו נהנה מהמעט שכן יש לנו.



❤ ערב סרט 
אין כמו ערב סרט חמים ונעים עם החברה הכי טובה, הבן זוג או עם המשפחה. אז תשימו על עצמיכן בגדים נוחים, תדליקו כמה נרות אווירה ריחניים ולמי שיש את הFAIRY LIGHTS המהממים שנותנים את ההרגשה הכי חמימה וכיפית בחדר חשוך, תכינו קערת פופקורן ענקית ותמצאו סרט שאתם אוהבים. 
אחרי יום עבודה ארוך, בסופ"ש או סתם אם יש לכם קצת זמן פנוי...
ההנאה מובטחת!






❤ מסיבת פיג'מות 
 אוקיי, אז זו לא חייבת להיות באמת מסיבה.. (למרות שזה יכול להיות הכי כיף בעולם) 
אבל אתן פשוט חייבות להתארגן עם מספר פיג'מות חמימות וחמודות שיעבירו לכן את הימים הקרירים בכיף.
גם הרשתות בארץ וגם באתרים מחו"ל , תוכלו למצוא מגוון של פיג'מות מהממות וכיפיות!! אני מתה על הפיג'מות של DELTA, BONITA DE MAS ו-אורבניקה: כן, כן יש שם פיגמות מושלמות במחירים מעולים!



❤ נרות ❤
הייתי חייבת להקדיש לזה קטגוריה בפני עצמה- כי אין כמו נרות אווירה ריחניים שחוץ מהריח המושלם הם קישוט מהמם,מאירים את החדר ויוצרים אווירה קסומה..
לצערי בארץ אין לנו מבחר כל כך גדול כמו זה בארה"ב למשל- שם אם תיכנסו לחנות של TARGET או BATH & BODY WORKS תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של ריחות לכל עונה ולכל אווירה.. אז אם אתן מכירות מישהו שטס בקרוב לארה"ב תנצלו את ההזדמנות. (יש גם אופציה להזמין מהאתרים האלה לארץ דרך חברות שילוח מיוחדות אבל לדעתי זה כבר יוצא יקר מדיי ולא משתלם) אם תרצו בכל זאת להזמין מהארץ אני ממליצה על האתרים של ספרינג וIHERB שהזמנתי מהם מספר נרות במחירים סבירים בהחלט. בנוסף, בחנויות כמו URBAN OUTFITTERS, H&M HOME, LALINE תוכלו למצוא מגוון של נרות.




❤SWEATER
 WEATHER ❤
אני לא חושבת שיש יותר מדיי מה להוסיף כאן במילים- כל דבר שסרוג, סוודרים, כובעים, צעיפים, שמיכות, נעלי בית..
הכי כיף להתכרבל בבית, בחוץ ובכל מקום בחורף כשאתן מוקפות בכל אלה!







מאחלת לכולן סופ"ש חמים ונעים  ואשמח לשמוע מה עושה לכן את היום החורפי המושלם!

,xoxo
Lady B

You May Also Like

2 comments

  1. לגמרי עשית לי חשק שהסופש החורפי יישאר כאן⁦❤️⁩

    השבמחק